Forum Gildii Kororowe Kredki
Morogrim Tidewalker
Przez całą walkę:
Obrażenia zadawane z ataku mele : 10000-13000 dmg przy 0% redukcji na fizyczne.
Co pewien czas używa Tidal Wave : Wszyscy stojący frontalnie przed Morogrimem otrzymuja 3938-5062 frost damage a ich ataki zostają spowolnione o 400%.
Co 30 sekund rzuca Watery Grave : Teleport 4 losowo wybranych członkoów raidu pod wodospady i paraliżuje ich na 6 sekund. Potem następuje wybuch w wyniku któego zostają wyrzuceni w góre i otrzymaja 6000 frost dmg + dmg od upadku.
Co 40 rzuca Earthquake : Masowy atak zadjący całemu raidowi 4000 dmg. Dodatkowo przerywa wszystkie czarowane zaklęcia poprzez efekt powalenia.
Po każdym Earthquake przybiegają 2 grupki po 6 sztuk Tidewalker Lurker. Jedna grupa przybiega z dolnego, a druga z górnego wejścia do sali.
Na 25% życia Morogrim przestaje używać Watery Grave. Zaczyna za to używać Watery Globules : Przy każdy wodospadnie pojawiaja się bańki, które po zetknieciu z jakimkolwiek czlonkiem raidu wybuchają zadając mu 4000-5000 dmg. Bańki porzuszają sie powoli lecąc zygzakiem w jednym kierunku.
Przez całą walkę:
Obrażenia zadawane z ataku mele : 800-1400 dmg przy 0% redukcji na fizyczne.
Morogrim Tidewalker Taktyka:
Cała taktyka polega na sprwanym zabijaniu Murlocków. Po każdym Earthquake Tankadin musi zacząc spamować Consecration a healerzy powinni do niego podejść. Kidedy wszystkie murlocki znajdą sie w zasięgu Consecration po jakis 3 sekundach wszyscy warlocy powinni zacząć spamować Seed of Coruption. Po rzuceniu 3-4 Seedow przez Lockow następuje AOE. Magowie w zależności od speca powinni zrzucić Blizzard/Flame Strike, a warlocy Rain of Fire. Jeżeli wszystko wykonacie prawidłowo nikt nie powinien otrzymać damagu poza tankadinem
Druga ważna rzecz to by healerzy mocno leczyli tanka. 2 do 3 healerów powinno również być wyzaczonych do wyleczenia raidu po Earthquake. Pamiętajcie jednak by udać się do Tankadina nim zaczniecie leczyć - w przeciwnym razie Murloki was zabija.
Osoby które zostały teleportowane pod wodospady mają poczekać aż zostana wyleczeni przez healera i dopiero wtedy mogą wrócić do walki. Jeżeli nie poczekacie na heal i odrazu pujdziecie walczyc to zostaniecie zabici przez Earthquake. Na 27% raid powinien szybko zmienić swoje ustawienie by unikać baniek Watery Globules.
Do zabicia Morogrim Tidewalker potrzeba:
9 healerów: 4-5 Healerów na Maintanka. 3 na raid. 1-2 na Tankadina.
2 tanków : 1 Druid lub Warrior i 1 Tankadin
14 Dpsów:
8-10 ranged dps. 3 magów i 3 warlocków conajmniej.
4-6 mele dpsów. Dpsujcie koniecznie stojąc z tyłu bossa.
Przez całą walkę:
Obrażenia zadawane z ataku mele : 10000-13000 dmg przy 0% redukcji na fizyczne.
Co pewien czas używa Tidal Wave : Wszyscy stojący frontalnie przed Morogrimem otrzymuja 3938-5062 frost damage a ich ataki zostają spowolnione o 400%.
Co 30 sekund rzuca Watery Grave : Teleport 4 losowo wybranych członkoów raidu pod wodospady i paraliżuje ich na 6 sekund. Potem następuje wybuch w wyniku któego zostają wyrzuceni w góre i otrzymaja 6000 frost dmg + dmg od upadku.
Co 40 rzuca Earthquake : Masowy atak zadjący całemu raidowi 4000 dmg. Dodatkowo przerywa wszystkie czarowane zaklęcia poprzez efekt powalenia.
Po każdym Earthquake przybiegają 2 grupki po 6 sztuk Tidewalker Lurker. Jedna grupa przybiega z dolnego, a druga z górnego wejścia do sali.
Na 25% życia Morogrim przestaje używać Watery Grave. Zaczyna za to używać Watery Globules : Przy każdy wodospadnie pojawiaja się bańki, które po zetknieciu z jakimkolwiek czlonkiem raidu wybuchają zadając mu 4000-5000 dmg. Bańki porzuszają sie powoli lecąc zygzakiem w jednym kierunku.
Przez całą walkę:
Obrażenia zadawane z ataku mele : 800-1400 dmg przy 0% redukcji na fizyczne.
Morogrim Tidewalker Taktyka:
Cała taktyka polega na sprwanym zabijaniu Murlocków. Po każdym Earthquake Tankadin musi zacząc spamować Consecration a healerzy powinni do niego podejść. Kidedy wszystkie murlocki znajdą sie w zasięgu Consecration po jakis 3 sekundach wszyscy warlocy powinni zacząć spamować Seed of Coruption. Po rzuceniu 3-4 Seedow przez Lockow następuje AOE. Magowie w zależności od speca powinni zrzucić Blizzard/Flame Strike, a warlocy Rain of Fire. Jeżeli wszystko wykonacie prawidłowo nikt nie powinien otrzymać damagu poza tankadinem
Druga ważna rzecz to by healerzy mocno leczyli tanka. 2 do 3 healerów powinno również być wyzaczonych do wyleczenia raidu po Earthquake. Pamiętajcie jednak by udać się do Tankadina nim zaczniecie leczyć - w przeciwnym razie Murloki was zabija.
Osoby które zostały teleportowane pod wodospady mają poczekać aż zostana wyleczeni przez healera i dopiero wtedy mogą wrócić do walki. Jeżeli nie poczekacie na heal i odrazu pujdziecie walczyc to zostaniecie zabici przez Earthquake. Na 27% raid powinien szybko zmienić swoje ustawienie by unikać baniek Watery Globules.
Do zabicia Morogrim Tidewalker potrzeba:
9 healerów: 4-5 Healerów na Maintanka. 3 na raid. 1-2 na Tankadina.
2 tanków : 1 Druid lub Warrior i 1 Tankadin
14 Dpsów:
8-10 ranged dps. 3 magów i 3 warlocków conajmniej.
4-6 mele dpsów. Dpsujcie koniecznie stojąc z tyłu bossa.
http://img39.imageshack.us/i/morogrim1.jpg/ rozstawienie raidu !!!!!
Offline